
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW X1 SDRIVE 18D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 7 maanden oud. In juli 2015 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 53.245 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 136 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 213 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,9 l/100 km. De X1 SDRIVE 18D is 15 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 140 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Oudewater met een kilometerstand van 159.490 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | X1 SDRIVE 18D |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 1.200 |
| Nieuwprijs | € 53.245 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 21 april 2011 |
| Datum eerste registratie Nederland | 24 juli 2015 |
| Datum laatste tenaamstelling | 27 november 2025 |
| APK melddatum | 8 april 2025 |
| APK vervaldatum | 2 mei 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. schroefveerkoker |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | N47D20C |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 100 kW / 136 pk |
| Geluidsniveau stationair | 80 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,1 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,2 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,9 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 155 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.53 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 25% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.470 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.055 kg |
| Voorasdruk | 940 kg |
| Achterasdruk | 1.155 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.454 mm |
| Breedte | 1.798 mm |
| Hoogte | 1.545 mm |
| Wielbasis | 2.760 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 213 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,6 s |
| Maximum vermogen | 130 kW / 177 pk |
| Maximum koppel | 350 Nm |
| Draaicirkel | 11,8 m |
| Kogeldruk | 80 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 420 - 1350 l |
| Inhoud brandstoftank | 61 l |
| Segment | L |
In 2009 kwam de eerste generatie BMW X1 op de markt. Toen was dit model nog een echte cross-over: een hatchback met de karakteristieken van een SUV. Daardoor heb je wél een hogere zit, maar behoud je de wendbaarheid van een compacte auto. Zijn goede wegligging en brede aanbod aan motorisaties maken het voor veel mensen een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


