
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze MERCEDES-BENZ C 200 CDI is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 11 jaar en 10 maanden oud. In juni 2015 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 50.380 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 136 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De MERCEDES-BENZ heeft een topsnelheid van 207 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,1 l/100 km. De C 200 CDI is 6 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 38 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Den Haag met een kilometerstand van 265.835 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | MERCEDES-BENZ |
| Model | C 200 CDI |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 1.657 |
| Nieuwprijs | € 50.380 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 28 januari 2014 |
| Datum eerste registratie Nederland | 5 juni 2015 |
| Datum laatste tenaamstelling | 17 december 2025 |
| APK melddatum | 23 januari 2025 |
| APK vervaldatum | 31 januari 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk by voorzitting |
| Aantal eigenaren | 4 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | 651913 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 2143 cc |
| Max. vermogen | 100 kW / 136 pk |
| Geluidsniveau stationair | 77 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,2 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,5 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,1 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 134 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 25% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.545 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.185 kg |
| Voorasdruk | 1.055 kg |
| Achterasdruk | 1.170 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.696 mm |
| Breedte | 1.795 mm |
| Hoogte | 1.459 mm |
| Wielbasis | 2.760 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/45R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 207 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,5 s |
| Maximum vermogen | 100 kW / 136 pk |
| Maximum koppel | 360 Nm |
| Draaicirkel | 10,8 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 485 - 1500 l |
| Inhoud brandstoftank | 59 l |
| Segment | D |
In 2007 maakte de tweede generatie Mercedes-Benz C-klasse plaats voor zijn opvolger: de W204. Deze is al sinds 2014 niet meer in productie, maar we zien hem nog steeds regelmatig op de weg. En dat is niet voor niets: deze vierde generatie C-klasse rijdt erg prettig, zoals we dat van Mercedes gewend zijn.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


