- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GHX-20-P
BMW 320D | 2021
Deze BMW 320D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 4 jaar en 3 maanden oud. In augustus 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 72.016 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 190 pk diesel-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 230 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,3 l/100 km. De 320D is 14 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 309 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Oirschot met een kilometerstand van 104.650 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 320D |
Kleur | wit |
Brandstof | elektrisch / diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 5.063 |
Nieuwprijs | € 72.016 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 10 juni 2021 |
Datum eerste registratie Nederland | 13 augustus 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 10 september 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 31 juli 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | B47D20B |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 140 kW / 190 pk |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 2 kW |
Geluidsniveau stationair | 72 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,3 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 112 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 137 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,17 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.605 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.225 kg |
Voorasdruk | 1.025 kg |
Achterasdruk | 1.290 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.709 mm |
Breedte | 1.827 mm |
Hoogte | 1.440 mm |
Wielbasis | 2.850 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 230 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,1 s |
Maximum vermogen | 140 kW / 190 pk |
Maximum koppel | 400 Nm |
Draaicirkel | 11,4 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 500 - 1510 l |
Inhoud brandstoftank | 40 l |
Segment | D |
Koopadvies
- +Sportief rijgedrag
- +Mooi interieur
- +Ruim motorisch aanbod
- -Vrij beperkte beenruimte
- -Dure opties
- -Smalle sportstoelen
Sinds 2019 is de zevende generatie 3-serie op de markt. Deze sportief rijdende auto wordt geleverd als sedan, maar ook als touring - BMW's benaming voor hun stationwagons. Wat betreft motorisatie zijn er meerdere opties. De auto is namelijk verkrijgbaar in diesel, benzine én plug-in hybride. Van zuinig tot krachtig: er is voor ieder wat wils.
Lees het volledige Autoweek koopadviesPeugeot 508 SW PSE vs. BMW 330e Touring - Vergelijkende...
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

GHX-20-P
BMW 3-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.