- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GGT-35-G
HYUNDAI I 10 | 2011
Deze HYUNDAI I 10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 2 maanden oud. In augustus 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 9.286 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 67 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 151 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,8 l/100 km. De I 10 is 56 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 46 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Buitenkaag met een kilometerstand van 117.823 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I 10 |
Kleur | blauw |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 339 |
Nieuwprijs | € 9.286 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Hyundai i10 1.1 Active Cool Airco!!!
- 2008
- 212.103 km

Hyundai i10 1.2 i-Drive Cool 5-Drs Airco Audio-CD/MP3 Elect. pakket ABS Getint glas Colorpakket Dakspoiler Dealeronderhoud Nw Apk!
- 2011
- 145.742 km

Hyundai i10 1.25i Dynamic 5-Drs Electric pakket Audio-CD/MP3 LMV 15" ABS Colorpakket EBD Getint glas Dealeronderhoud Nieuwe Apk!
- 2008
- 201.694 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 12 april 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 21 augustus 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 9 mei 2025 |
APK melddatum | 20 augustus 2024 |
APK vervaldatum | 20 augustus 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | G4HG |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1086 cc |
Max. vermogen | 49 kW / 67 pk |
Geluidsniveau stationair | 79 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,8 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 114 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 900 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.405 kg |
Voorasdruk | 750 kg |
Achterasdruk | 740 kg |
Aanhangermassa geremd | 700 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 400 kg |
Lengte | 3.565 mm |
Breedte | 1.595 mm |
Hoogte | 1.540 mm |
Wielbasis | 2.380 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 151 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,6 s |
Maximum vermogen | 49 kW / 66 pk |
Maximum koppel | 98 Nm |
Draaicirkel | 9,5 m |
Kogeldruk | 28 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 225 - 889 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
Koopadvies
- +Prettig rijgedrag
- +Ruim
- +Volwassen interieur
- -Karige basisuitrusting
- -Zijwindgevoeligheid
- -Hoge tildrempel kofferbak
In 2008 introduceerde Hyundai een nieuw model in het A-segment: de i10. Deze opvolger van de Hyundai Atos had grote sprongen gemaakt ten opzichte van zijn voorganger. Ondanks zijn compacte buitenmaten is hij vrij ruim vanbinnen en zijn prettige rijeigenschappen maken hem nog altijd een fijne occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE HYUNDAI

GGT-35-G
Hyundai i10
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.