- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check GGT-30-L
BMW 530E | 2024
Deze BMW 530E is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2024 en is nu 1 jaar en 3 maanden oud. In juli 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 72.994 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 190 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 230 km/h De 530E is 10 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.001 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Wijk en Aalburg met een kilometerstand van 20.999 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 530E |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 332 |
Nieuwprijs | € 72.994 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 28 februari 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | 25 juli 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 22 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 28 februari 2028 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | B48B20V |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 140 kW / 190 pk |
Continue vermogen | 57 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 135 kW |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 15 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.980 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.655 kg |
Voorasdruk | 1.275 kg |
Achterasdruk | 1.510 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 5.060 mm |
Breedte | 1.900 mm |
Hoogte | 1.515 mm |
Wielbasis | 3.000 mm |
Bandenmaat (origineel) | 245/45R19 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 230 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,4 s |
Maximum vermogen | 220 kW / 299 pk |
Maximum koppel | 450 Nm |
Draaicirkel | 12,3 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
Inhoud brandstoftank | 46 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Luxe interieur
- -Duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Zware auto
Sinds 2023 is de achtste generatie BMW 5-serie op de markt. Met zijn goede balans tussen comfort en dynamiek rijdt hij zoals we dat bij een 5-serie verwachten. Ook is er natuurlijk weer de keuze tussen de sedan (G60) en de Touring (G61), met ieder hun eigen charmes.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

GGT-30-L
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.