Renault Clio 1.0 TCe 90 GPF Esprit Alpine Black
- 2025
- 7.500km
- Benzine
- 68kW (92pk)
- handgeschakeld
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO E-TECH HYBRID is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2024. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 28.820 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 175 km/h De CLIO E-TECH HYBRID is 12 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.160 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Vlaardingen met een kilometerstand van 9.372 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO E-TECH HYBRID |
Kleur | wit |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 1.816 |
Nieuwprijs | € 28.820 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 18 juli 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | 18 juli 2024 |
Datum laatste tenaamstelling | 2 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 18 juli 2028 |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | H4M C6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 69 kW / 94 pk |
Continue vermogen | 24 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 51 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 4.2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 96 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.248 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.770 kg |
Voorasdruk | 940 kg |
Achterasdruk | 943 kg |
Aanhangermassa geremd | 900 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 670 kg |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
Topsnelheid | 175 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,3 s |
Maximum vermogen | 105 kW / 143 pk |
Maximum koppel | 205 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 63 kg |
Inhoud bagageruimte | 254 l |
Inhoud brandstoftank | 39 l |
Segment | B |
De Renault Clio V die in 2019 op de markt kwam, leek erg op zijn voorganger. Dat is niet zo gek, want de vierde generatie was een enorm succes. Daarop bouwde de vernieuwde Clio voort. Zijn compacte formaat en comfortabele rijgedrag maken ook de Clio V weer een aantrekkelijke keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.