Hyundai i10 1.0 Comfort Digitaal Dashbord | Cruise Control | Airco | LED
- 2024
- 21.546km
- Benzine
- 49kW (67pk)
- handgeschakeld
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2025. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 21.800 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 67 pk benzinemotor. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 143 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,3 l/100 km. De I10 is 45 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 1.415 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Velserbroek met een kilometerstand van 9 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I10 |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 4.094 |
Nieuwprijs | € 21.800 |
Datum eerste toelating | 3 juli 2025 |
Datum eerste registratie Nederland | 3 juli 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 3 juli 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 3 juli 2029 |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | G3LD |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 49 kW / 67 pk |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,4 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,3 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 99 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 114 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 896 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.410 kg |
Voorasdruk | 780 kg |
Achterasdruk | 730 kg |
Aanhangermassa geremd | 300 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 300 kg |
Wielbasis | 2.430 mm |
Bandenmaat (origineel) | 175/65R14 Prijzen |
Topsnelheid | 143 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,9 s |
Maximum vermogen | 46 kW / 63 pk |
Maximum koppel | 93 Nm |
Draaicirkel | 9,7 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 252 - 1050 l |
Inhoud brandstoftank | 36 l |
Segment | A |
Als de derde generatie Hyundai i10 in 2020 op de markt komt, is hij nog maar een van de weinige overgebleven A-segmenters. Ondanks zijn compacte buitenmaten voelt de i10 vanbinnen ruim aan. Zo manoeuvreer je zorgeloos door de drukke stad, zonder al te veel in te leveren op zitruimte.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.