- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO uit 2009 wacht nog op een eerste eigenaar. De wielen worden aangedreven door een 197 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 215 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 8,4 l/100 km. De CLIO staat nu 480 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 78 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 4.364 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 16 maart 2009 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 5 juni 2024 |
APK melddatum | 16 december 2024 |
APK vervaldatum | 16 december 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | F4R A8 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 145 kW / 197 pk |
Geluidsniveau stationair | 89 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
CO2-uitstoot (NEDC) | 199 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.250 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.690 kg |
Voorasdruk | 1.000 kg |
Achterasdruk | 880 kg |
Lengte | 3.991 mm |
Breedte | 1.768 mm |
Hoogte | 1.484 mm |
Wielbasis | 2.590 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/45R17 Prijzen |
Topsnelheid | 215 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,9 s |
Maximum vermogen | 145 kW / 197 pk |
Maximum koppel | 215 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 56 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 288 - 1038 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | B |
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.