- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check G-511-GS
BMW X REIHE | 2011
Deze BMW X REIHE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 13 jaar en 7 maanden oud. In september 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 70.636 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 245 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De BMW heeft een topsnelheid van 240 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,9 l/100 km. De X REIHE is 624 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | X REIHE |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig, 6 versnellingen |
BPM | € 11.324 |
Nieuwprijs | € 70.636 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 9 november 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 24 september 2019 |
Datum laatste tenaamstelling | 21 oktober 2023 |
APK melddatum | 16 april 2024 |
APK vervaldatum | 23 mei 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. schroefveerkoker |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N20B20A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1997 cc |
Max. vermogen | 180 kW / 245 pk |
Geluidsniveau stationair | 80 dB |
Geluidsniveau rijdend | 74 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 9,9 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 183 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.002 mg/km |
Roetfilter | n.v.t. |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 22% |
Energielabel | D |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.555 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.130 kg |
Voorasdruk | 1.015 kg |
Achterasdruk | 1.175 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.454 mm |
Breedte | 1.798 mm |
Hoogte | 1.545 mm |
Wielbasis | 2.760 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 240 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,1 s |
Maximum vermogen | 180 kW / 245 pk |
Maximum koppel | 350 Nm |
Draaicirkel | 11,8 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 420 - 1350 l |
Inhoud brandstoftank | 63 l |
Segment | L |
Koopadvies
- +Goede wegligging
- +Hoge zit
- +Breed motorisch aanbod
- -Beperkte ruimte achterin
- -Distributieketting problemen
- -Interieurkwaliteit
In 2009 kwam de eerste generatie BMW X1 op de markt. Toen was dit model nog een echte cross-over: een hatchback met de karakteristieken van een SUV. Daardoor heb je wél een hogere zit, maar behoud je de wendbaarheid van een compacte auto. Zijn goede wegligging en brede aanbod aan motorisaties maken het voor veel mensen een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadviesDubbeltest Audi Q3 vs BMW X1
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

G-511-GS
BMW X1
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.