Toyota C-HR 1.2 Executive Trekhaak
- 2017
- 88.500km
- Benzine
- 85kW (116pk)
- handgeschakeld
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze TOYOTA C-HR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 6 jaar en 2 maanden oud. In januari 2020 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 32.755 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 98 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 170 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,8 l/100 km. De C-HR is 15 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 648 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Voorhout met een kilometerstand van 49.953 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | TOYOTA |
Model | C-HR |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 1.231 |
Nieuwprijs | € 32.755 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 19 maart 2019 |
Datum eerste registratie Nederland | 13 januari 2020 |
Datum laatste tenaamstelling | 24 mei 2025 |
APK melddatum | 24 januari 2025 |
APK vervaldatum | 19 maart 2027 |
Parallel import | ja |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | 2ZR |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1798 cc |
Max. vermogen | 72 kW / 98 pk |
Continue vermogen | 37 kW |
Max. vermogen 60 minuten (elektrisch) | 37 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 53 kW |
Geluidsniveau stationair | 68 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,8 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 4.9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 86 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 111 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.395 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.860 kg |
Voorasdruk | 1.050 kg |
Achterasdruk | 1.080 kg |
Aanhangermassa geremd | 725 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 725 kg |
Lengte | 4.360 mm |
Breedte | 1.795 mm |
Hoogte | 1.555 mm |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R18 Prijzen |
Topsnelheid | 170 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,0 s |
Maximum vermogen | 90 kW / 122 pk |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 55 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 377 l |
Inhoud brandstoftank | 43 l |
Toen de eerste Toyota C-HR in 2016 op de markt kwam, werd zijn design als zeer gewaagd beschouwd. Zijn onderscheidende lijnenspel sloeg in ieder geval aan, want de compacte cross-over werd in Nederland goed verkocht. Je ziet dan ook veel C-HR’s op de weg en als occasion zijn er genoeg exemplaren te vinden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.