
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 525D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2016 en is nu 9 jaar en 7 maanden oud. In september 2019 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 69.927 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 218 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 237 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,1 l/100 km. De 525D is 239 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 90 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Heerenveen met een kilometerstand van 239.553 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 525D |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 5.708 |
| Nieuwprijs | € 69.927 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 19 april 2016 |
| Datum eerste registratie Nederland | 7 september 2019 |
| Datum laatste tenaamstelling | 27 maart 2025 |
| APK melddatum | 5 februari 2025 |
| APK vervaldatum | 20 februari 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
| Aantal eigenaren | 3 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | N47D20D |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 160 kW / 218 pk |
| Geluidsniveau stationair | 76 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,1 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,5 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,1 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 134 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 25% |
| Energielabel | D |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.735 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.410 kg |
| Voorasdruk | 1.100 kg |
| Achterasdruk | 1.410 kg |
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.907 mm |
| Breedte | 1.860 mm |
| Hoogte | 1.462 mm |
| Wielbasis | 2.970 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 237 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,1 s |
| Maximum vermogen | 160 kW / 218 pk |
| Maximum koppel | 450 Nm |
| Draaicirkel | 12,0 m |
| Kogeldruk | 90 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 560 - 1670 l |
| Inhoud brandstoftank | 70 l |
| Segment | E |
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



