
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 320I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 6 jaar en 2 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 60.358 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 235 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,7 l/100 km. De 320I is 282 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Schagen met een kilometerstand van 156.702 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 320I |
| Kleur | wit |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Sedan |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 6.396 |
| Nieuwprijs | € 60.358 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 25 september 2019 |
| Datum eerste registratie Nederland | 25 september 2019 |
| Datum laatste tenaamstelling | 7 maart 2025 |
| APK melddatum | 23 augustus 2023 |
| APK vervaldatum | 25 september 2025 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 6 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | B48B20B |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1998 cc |
| Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
| Geluidsniveau stationair | 92 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,9 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,9 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,7 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 6.8 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 129 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 154 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,11 mg/km |
| Roetfilter | n.v.t. |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.425 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.050 kg |
| Voorasdruk | 965 kg |
| Achterasdruk | 1.150 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.709 mm |
| Breedte | 1.827 mm |
| Hoogte | 1.435 mm |
| Wielbasis | 2.850 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 235 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,1 s |
| Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
| Maximum koppel | 300 Nm |
| Draaicirkel | 11,4 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 480 - 480 l |
| Inhoud brandstoftank | 59 l |
| Segment | D |
Sinds 2019 is de zevende generatie 3-serie op de markt. Deze sportief rijdende auto wordt geleverd als sedan, maar ook als touring - BMW's benaming voor hun stationwagons. Wat betreft motorisatie zijn er meerdere opties. De auto is namelijk verkrijgbaar in diesel, benzine én plug-in hybride. Van zuinig tot krachtig: er is voor ieder wat wils.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


