- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze FORD-CNG-TECHNIK FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar oud. In november 2014 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 52.998 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 305 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD-CNG-TECHNIK heeft een topsnelheid van 263 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 9,4 l/100 km. De FOCUS is 191 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 48 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Goes met een kilometerstand van 116.121 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD-CNG-TECHNIK |
Model | FOCUS |
Kleur | groen |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 1.337 |
Nieuwprijs | € 52.998 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 10 mei 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 18 november 2014 |
Datum laatste tenaamstelling | 5 november 2024 |
APK melddatum | 31 oktober 2018 |
APK vervaldatum | 3 juli 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | by bodemplaat r. voorzitting |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | JZDA |
Aantal cilinders | 5 |
Cilinderinhoud | 2521 cc |
Max. vermogen | 224 kW / 305 pk |
Geluidsniveau stationair | 83 dB |
Geluidsniveau rijdend | 75 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 13,4 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 7,0 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 9,4 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 225 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetfilter | n.v.t. |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Energielabel | F |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.367 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.860 kg |
Voorasdruk | 1.040 kg |
Achterasdruk | 920 kg |
Aanhangermassa geremd | 0 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 0 kg |
Lengte | 4.402 mm |
Breedte | 1.842 mm |
Hoogte | 1.497 mm |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 235/35R19 Prijzen |
Topsnelheid | 263 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 5,9 s |
Maximum vermogen | 224 kW / 305 pk |
Maximum koppel | 440 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 385 - 1245 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
De Focus C307 is de tweede generatie van de populaire modelreeks van Ford. Je ziet al direct dat hij voortbouwt op zijn voorganger, al is hij in veel opzichten verbeterd. Zo reed de Ford Focus die in 2004 op de markt kwam dynamischer en voelde hij volwassener aan dan de generatie ervoor. Ook kreeg hij gezelschap van een nieuwe carrosserievorm: de cabriolet.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.