- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 91-RDG-4
FORD FOCUS | 2011
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 25.695 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 125 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 196 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,9 l/100 km. De FOCUS is 58 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 348 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Apeldoorn met een kilometerstand van 185.504 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 4.189 |
Nieuwprijs | € 25.695 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 29 april 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 29 april 2011 |
Datum laatste tenaamstelling | 18 maart 2025 |
APK melddatum | 3 april 2025 |
APK vervaldatum | 29 april 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. bodemplaat |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | PNDA |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1596 cc |
Max. vermogen | 92 kW / 125 pk |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 136 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 20% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.176 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.825 kg |
Aanhangermassa geremd | 800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 635 kg |
Lengte | 4.362 mm |
Breedte | 1.823 mm |
Hoogte | 1.484 mm |
Wielbasis | 2.650 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 196 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,9 s |
Maximum vermogen | 92 kW / 125 pk |
Maximum koppel | 159 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 363 - 1148 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus 1.6 TI-VCT 125pk Trend11 - 12BH5HAT
- Focus 1.6 TI-VCT 125pk Titanium11 - 12BH5HAT
- Focus 1.6 TI-VCT 125pk Trend Sport11 - 11BH5HAT
- Focus 1.6 TI-VCT 125pk First Edition11 - 12BH5HAT
- Focus 1.6 TI-VCT 125pk Lease Titanium11 - 12BH5HAT
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Breed motorisch aanbod
- +Luxe uitrusting
- -Motorische problemen
- -Dure opties
- -Te veel knoppen
De Ford Focus die in 2011 op de markt kwam, was enorm veranderd ten opzichte van zijn voorganger. Hij rijdt een stuk comfortabeler dan de eerdere generaties, maar nog minstens net zo dynamisch. Dat maakt de Focus een populaire auto die je regelmatig tegenkomt op de weg en tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesDubbeltest - Volkswagen Golf GTI vs. Ford Focus ST
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

91-RDG-4
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.