- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 9-XJH-39
BMW 518D | 2014
Deze BMW 518D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 10 jaar en 9 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 56.120 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 143 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 205 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,9 l/100 km. De 518D is 197 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 63 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 518D |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 9.111 |
Nieuwprijs | € 56.120 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

BMW 5-serie Touring 520d High Executive | M-PAKKET | PANO | ACC | HUD | KEYLESS | 360 CAM |
- 2017
- 152.523 km

BMW 5-serie Touring 520d High Executive | Leder | Stoel verwarming |
- 2013
- 294.629 km

BMW 5-serie Touring 520d High Executive AUTOMAAT PANO AIRCO NAVI CRUISE BLUETOOTH HEAD UP DISPLAY LEER TREKHAAK VELGEN NIEUWSTAAT
- 2017
- 176.765 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 20 augustus 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | 20 augustus 2014 |
Datum laatste tenaamstelling | 2 december 2024 |
APK melddatum | 11 juli 2024 |
APK vervaldatum | 20 augustus 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N47D20C |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 105 kW / 143 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,7 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 129 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.57 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.705 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.380 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.907 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.462 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 205 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,0 s |
Maximum vermogen | 105 kW / 143 pk |
Maximum koppel | 360 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 560 - 1670 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Comfort
- +Breed motorisch aanbod
- -Relatief duur in aanschaf
- -Hoge onderhoudskosten
- -Problemen oude dieselmotoren
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

9-XJH-39
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.