
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 4 maanden oud. In april 2015 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 27.575 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 200 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 230 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,3 l/100 km. De CLIO is 181 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 235 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Oudenbosch met een kilometerstand van 173.133 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CLIO |
| Kleur | geel |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 1.701 |
| Nieuwprijs | € 27.575 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 19 juni 2013 |
| Datum eerste registratie Nederland | 16 april 2015 |
| Datum laatste tenaamstelling | 1 mei 2025 |
| APK melddatum | 6 juni 2025 |
| APK vervaldatum | 22 juni 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
| Aantal eigenaren | 3 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | M5M A4 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1618 cc |
| Max. vermogen | 147 kW / 200 pk |
| Geluidsniveau stationair | 85 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,1 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,1 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,3 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 144 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0 mg/km |
| Roetfilter | n.v.t. |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 25% |
| Energielabel | C |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.179 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.711 kg |
| Voorasdruk | 960 kg |
| Achterasdruk | 800 kg |
| Aanhangermassa geremd | 0 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 0 kg |
| Lengte | 4.090 mm |
| Breedte | 1.732 mm |
| Hoogte | 1.434 mm |
| Wielbasis | 2.590 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 205/45R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 230 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 6,7 s |
| Maximum vermogen | 147 kW / 200 pk |
| Maximum koppel | 240 Nm |
| Draaicirkel | 10,9 m |
| Kogeldruk | 0 kg |
| Dakbelasting | 80 kg |
| Inhoud bagageruimte | 300 - 1146 l |
| Inhoud brandstoftank | 45 l |
| Segment | B |
Als het gaat over de Renault Clio, denken we al gauw aan de vierde generatie van het model. Dat is logisch, want hiervan rijden nogal wat exemplaren rond. De Clio IV is geleverd van 2012 tot 2019 en is al die jaren een geliefde keuze geweest. Tegenwoordig kom je hem veel tegen tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



