
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 518D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 11 jaar en 11 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 59.366 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 143 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 205 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,1 l/100 km. De 518D is 3 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 251 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 518D |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 8.911 |
| Nieuwprijs | € 59.366 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 10 januari 2014 |
| Datum eerste registratie Nederland | 10 januari 2014 |
| Datum laatste tenaamstelling | 11 december 2025 |
| APK melddatum | 14 juli 2025 |
| APK vervaldatum | 23 augustus 2026 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
| Aantal eigenaren | 5 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | N47D20C |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 105 kW / 143 pk |
| Geluidsniveau stationair | 76 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,0 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,6 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,1 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 134 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.57 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 25% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.705 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.380 kg |
| Voorasdruk | 1.060 kg |
| Achterasdruk | 1.420 kg |
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.907 mm |
| Breedte | 1.860 mm |
| Hoogte | 1.462 mm |
| Wielbasis | 2.970 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 205 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,0 s |
| Maximum vermogen | 105 kW / 143 pk |
| Maximum koppel | 360 Nm |
| Draaicirkel | 12,0 m |
| Kogeldruk | 90 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 560 - 1670 l |
| Inhoud brandstoftank | 70 l |
| Segment | E |
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



