- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check 8-ZNL-99
QUATTRO AUDI R8 | 2011
Deze QUATTRO AUDI R8 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 13 jaar en 9 maanden oud. In februari 2015 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 216.273 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 430 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De QUATTRO heeft een topsnelheid van 300 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 13,5 l/100 km. De AUDI R8 is 842 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Ermelo met een kilometerstand van 78.481 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | QUATTRO |
Model | AUDI R8 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Cabriolet |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch, 6 versnellingen |
BPM | € 66.702 |
Nieuwprijs | € 216.273 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 22 juli 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 4 februari 2015 |
Datum laatste tenaamstelling | 26 januari 2023 |
APK melddatum | 15 mei 2024 |
APK vervaldatum | 17 mei 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. bodemplaat by voorzitting |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | CND |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 4163 cc |
Max. vermogen | 316 kW / 430 pk |
Geluidsniveau stationair | 89 dB |
Geluidsniveau rijdend | 74 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 20,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 9,6 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 13,5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 315 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.002 mg/km |
Roetfilter | n.v.t. |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Energielabel | G |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.640 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.965 kg |
Voorasdruk | 935 kg |
Achterasdruk | 1.130 kg |
Aanhangermassa geremd | 0 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 0 kg |
Lengte | 4.443 mm |
Breedte | 1.904 mm |
Hoogte | 1.254 mm |
Wielbasis | 2.650 mm |
Bandenmaat (origineel) | 295/30R19 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 300 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 4,8 s |
Maximum vermogen | 316 kW / 430 pk |
Maximum koppel | 430 Nm |
Draaicirkel | 11,4 m |
Inhoud bagageruimte | 100 - 100 l |
Inhoud brandstoftank | 80 l |
Segment | H |
Rij-impressie Audi R8 V10 Spyder
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE QUATTRO

8-ZNL-99
Audi R8
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.