- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 83-SHJ-4
FORD FOCUS | 2011
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 13 jaar en 7 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 26.805 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 150 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 210 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,0 l/100 km. De FOCUS is 16 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 16 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Amersfoort met een kilometerstand van 64.718 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 4.500 |
Nieuwprijs | € 26.805 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 30 september 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 30 september 2011 |
Datum laatste tenaamstelling | 29 april 2025 |
APK melddatum | 31 mei 2024 |
APK vervaldatum | 1 juni 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. bodemplaat |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | JQDB |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1596 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
Geluidsniveau stationair | 80 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,7 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,0 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 20% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.233 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.900 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 665 kg |
Lengte | 4.362 mm |
Breedte | 1.823 mm |
Hoogte | 1.484 mm |
Wielbasis | 2.650 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 210 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,6 s |
Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
Maximum koppel | 240 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 363 - 1148 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus 1.6 EcoBoost 150pk Trend11 - 12BH5HAT
- Focus 1.6 EcoBoost 150pk Trend Sport11 - 11BH5HAT
- Focus 1.6 EcoBoost 150pk Titanium11 - 12BH5HAT
- Focus 1.6 EcoBoost 150pk First Edition11 - 12BH5HAT
- Focus 1.6 EcoBoost 150pk Lease Trend11 - 12BH5HAT
- Focus 1.6 EcoBoost 150pk Lease Titanium11 - 12BH5HAT
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Breed motorisch aanbod
- +Luxe uitrusting
- -Motorische problemen
- -Dure opties
- -Te veel knoppen
De Ford Focus die in 2011 op de markt kwam, was enorm veranderd ten opzichte van zijn voorganger. Hij rijdt een stuk comfortabeler dan de eerdere generaties, maar nog minstens net zo dynamisch. Dat maakt de Focus een populaire auto die je regelmatig tegenkomt op de weg en tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesDubbeltest - Volkswagen Golf GTI vs. Ford Focus ST
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

83-SHJ-4
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.