- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 80-SG-BK
RENAULT CLIO | 2006
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2006 en is nu 19 jaar en 8 maanden oud. De wielen worden aangedreven door een 107 pk lpgmotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 190 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,0 l/100 km. De CLIO is 105 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Lekkerkerk met een kilometerstand van 343.925 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | grijs |
Brandstof | lpg |
LPG G3 indicatie | 1 |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 2.948 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 5 januari 2006 |
Datum eerste registratie Nederland | 5 januari 2006 |
Datum laatste tenaamstelling | 14 juni 2025 |
APK melddatum | 11 juni 2025 |
APK vervaldatum | 15 juni 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. op dwarsbalk by voorzitting |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 79 kW / 107 pk |
Geluidsniveau stationair | 85 dB |
Geluidsniveau rijdend | 74 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 9,3 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,6 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 165 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.013 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.540 kg |
Voorasdruk | 850 kg |
Achterasdruk | 785 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 537 kg |
Lengte | 3.811 mm |
Breedte | 1.670 mm |
Hoogte | 1.437 mm |
Wielbasis | 2.470 mm |
Bandenmaat (origineel) | 185/60R15 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 190 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,2 s |
Maximum vermogen | 82 kW / 112 pk |
Maximum koppel | 151 Nm |
Draaicirkel | 10,7 m |
Kogeldruk | 56 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 288 - 1038 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Clio 1.6 16V Dynamique Comfort05 - 06BH3HAT
- Clio 1.6 16V Dynamique Luxe05 - 06BH3HAT
- Clio 1.6 16V Privilège05 - 08BH3HAT
- Clio 1.6 16V Initiale05 - 08BH3HAT
- Clio 1.6 16V Team Spirit05 - 06BH3HAT
- Clio 1.6 16V Dynamique06 - 09BH3HAT
Koopadvies
- +Breed motorisch aanbod
- +Comfort
- +Ruimer dan voorganger
- -Rijgeluiden
- -Weinig gevoel bij sturen
- -Korte zittingen
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRenault Clio RS Cup (2008) - Test
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

80-SG-BK
Renault Clio
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.