
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze QUATTRO AUDI R8 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 3 maanden oud. In februari 2015 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 216.273 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 430 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De QUATTRO heeft een topsnelheid van 300 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 13,5 l/100 km. De AUDI R8 is 1.012 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 194 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Ermelo met een kilometerstand van 78.481 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | QUATTRO |
| Model | AUDI R8 |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Cabriolet |
| Aantal deuren | 2 |
| Aantal zitplaatsen | 2 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch, 6 versnellingen |
| BPM | € 66.702 |
| Nieuwprijs | € 216.273 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 22 juli 2011 |
| Datum eerste registratie Nederland | 4 februari 2015 |
| Datum laatste tenaamstelling | 26 januari 2023 |
| APK melddatum | 29 april 2025 |
| APK vervaldatum | 17 mei 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. bodemplaat by voorzitting |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | CND |
| Aantal cilinders | 8 |
| Cilinderinhoud | 4163 cc |
| Max. vermogen | 316 kW / 430 pk |
| Geluidsniveau stationair | 89 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 74 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 20,1 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 9,6 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 13,5 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 315 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.002 mg/km |
| Roetfilter | n.v.t. |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 25% |
| Energielabel | G |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.640 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.965 kg |
| Voorasdruk | 935 kg |
| Achterasdruk | 1.130 kg |
| Aanhangermassa geremd | 0 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 0 kg |
| Lengte | 4.443 mm |
| Breedte | 1.904 mm |
| Hoogte | 1.254 mm |
| Wielbasis | 2.650 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 295/30R19 Prijzen |
| Topsnelheid | 300 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 4,8 s |
| Maximum vermogen | 316 kW / 430 pk |
| Maximum koppel | 430 Nm |
| Draaicirkel | 11,4 m |
| Inhoud bagageruimte | 100 - 100 l |
| Inhoud brandstoftank | 80 l |
| Segment | H |
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.