- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check 8-SJZ-48
BMW 325D | 2010
Deze BMW 325D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 14 jaar en 10 maanden oud. In oktober 2013 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 72.406 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 204 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 238 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,2 l/100 km. De 325D is 27 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 241 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Oosterhout met een kilometerstand van 444.171 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 325D |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 8.353 |
Nieuwprijs | € 72.406 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 1 juli 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 14 oktober 2013 |
Datum laatste tenaamstelling | 28 april 2025 |
APK melddatum | 20 januari 2025 |
APK vervaldatum | 22 januari 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N57D30A |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2993 cc |
Max. vermogen | 150 kW / 204 pk |
Geluidsniveau stationair | 77 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,2 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 163 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.580 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.145 kg |
Voorasdruk | 990 kg |
Achterasdruk | 1.190 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.527 mm |
Breedte | 1.817 mm |
Hoogte | 1.418 mm |
Wielbasis | 2.760 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/45R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 238 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,3 s |
Maximum vermogen | 150 kW / 204 pk |
Maximum koppel | 430 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 460 - 1385 l |
Inhoud brandstoftank | 61 l |
Segment | D |
Koopadvies
- +Sportief rijgedrag
- +Ruim motorisch aanbod
- +Comfort
- -Beperkte ruimte achterin
- -Dure opties
- -Windgeruis bij cabrio en coupé
Sinds 2005 is de vijfde generatie BMW 3-serie op de markt. Een model dat verkrijgbaar is als sedan, touring, coupé en cabriolet. Deze 3-serie heeft een heerlijke balans tussen sportief en comfortabel rijden. En dat is ook wat het voor veel bestuurders een interessante occasion maakt.
Lees het volledige Autoweek koopadviesBMW 318 Ci (2002) - Op de Rollenbank
- Op de rollenbank
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

8-SJZ-48
BMW 3-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.