- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check 8-SBP-78
HYUNDAI I10 | 2009
Deze HYUNDAI I10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2009 en is nu 15 jaar en 9 maanden oud. In augustus 2013 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 65 pk benzinemotor. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 151 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,0 l/100 km. De I10 is 1.140 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I10 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 395 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 20 augustus 2009 |
Datum eerste registratie Nederland | 30 augustus 2013 |
Datum laatste tenaamstelling | 20 april 2022 |
APK melddatum | 9 april 2024 |
APK vervaldatum | 9 april 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | G4HG |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1086 cc |
Max. vermogen | 48 kW / 65 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 119 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 983 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.405 kg |
Voorasdruk | 750 kg |
Achterasdruk | 740 kg |
Aanhangermassa geremd | 700 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 400 kg |
Wielbasis | 2.380 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 151 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 15,6 s |
Maximum vermogen | 49 kW / 66 pk |
Maximum koppel | 98 Nm |
Draaicirkel | 9,5 m |
Kogeldruk | 28 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 225 - 889 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- i10 1.1i PureVersion08 - 11BH5HAT
- i10 1.1i ActiveVersion08 - 11BH5HAT
- i10 1.1i DynamicVersion08 - 11BH5HAT
- i10 1.1i ActiveVersion08 - 11BA5HAT
- i10 1.1i i-Catcher08 - 11BH5HAT
- i10 1.1i DynamicVersion08 - 11BA5HAT
- i10 1.1i i-Catcher08 - 11BA5HAT
Koopadvies
- +Prettig rijgedrag
- +Ruim
- +Volwassen interieur
- -Karige basisuitrusting
- -Zijwindgevoeligheid
- -Hoge tildrempel kofferbak
In 2008 introduceerde Hyundai een nieuw model in het A-segment: de i10. Deze opvolger van de Hyundai Atos had grote sprongen gemaakt ten opzichte van zijn voorganger. Ondanks zijn compacte buitenmaten is hij vrij ruim vanbinnen en zijn prettige rijeigenschappen maken hem nog altijd een fijne occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE HYUNDAI

8-SBP-78
Hyundai i10
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.