- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 79-NPH-3
RENAULT CLIO | 2010
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 14 jaar en 6 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 16.855 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 101 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 184 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,5 l/100 km. De CLIO is 40 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 27 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 2.618 |
Nieuwprijs | € 16.855 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 22 oktober 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 22 oktober 2010 |
Datum laatste tenaamstelling | 7 april 2025 |
APK melddatum | 21 mei 2024 |
APK vervaldatum | 14 juni 2025 |
Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
Aantal eigenaren | 4 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | D4F H7 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1149 cc |
Max. vermogen | 74 kW / 101 pk |
Geluidsniveau stationair | 79 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,3 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,6 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 129 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 14% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.065 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.580 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 535 kg |
Lengte | 4.032 mm |
Breedte | 1.719 mm |
Hoogte | 1.495 mm |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 185/60R15 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 184 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,0 s |
Maximum vermogen | 74 kW / 100 pk |
Maximum koppel | 145 Nm |
Draaicirkel | 10,3 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 288 - 1038 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Clio TCE 100 Expression09 - 10BH3HAT
- Clio TCE 100 Dynamique09 - 10BH3HAT
- Clio TCE 100 Special Line09 - 10BH3HAT
- Clio TCE 100 Sélection Business09 - 11BH3HAT
- Clio TCE 100 Sélection Business Sport09 - 11BH3HAT
- Clio TCE 100 Authentique10 - 12BH3HAT
- Clio TCE 100 Collection10 - 13BH3HAT
- Clio TCE 100 20th Anniversary10 - 11BH3HAT
Koopadvies
- +Breed motorisch aanbod
- +Comfort
- +Ruimer dan voorganger
- -Rijgeluiden
- -Weinig gevoel bij sturen
- -Korte zittingen
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRij-impressie Renault Clio RS Gordini
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

79-NPH-3
Renault Clio
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.