- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 75-PFH-4
HYUNDAI I 10 | 2011
Deze HYUNDAI I 10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 3 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 10.360 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 86 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 169 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,6 l/100 km. De I 10 is 4 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 280 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Oud-Beijerland met een kilometerstand van 84.941 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I 10 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 0 |
Nieuwprijs | € 10.360 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 28 januari 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 28 januari 2011 |
Datum laatste tenaamstelling | 19 mei 2025 |
APK melddatum | 4 februari 2025 |
APK vervaldatum | 28 februari 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk by voorzitting |
Aantal eigenaren | 4 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | G4LA-5 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1248 cc |
Max. vermogen | 63 kW / 86 pk |
Geluidsniveau stationair | 81 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 108 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 14% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 885 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.410 kg |
Aanhangermassa geremd | 800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 450 kg |
Lengte | 3.585 mm |
Breedte | 1.595 mm |
Hoogte | 1.540 mm |
Wielbasis | 2.380 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 169 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,3 s |
Maximum vermogen | 63 kW / 85 pk |
Maximum koppel | 121 Nm |
Draaicirkel | 9,5 m |
Kogeldruk | 32 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 225 - 925 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
Koopadvies
- +Fijn rijgedrag
- +Ruim voor zijn segment
- +Goede zitpositie
- -Weinig motorisaties
- -Geen hybride opties
- -Luxe uitrusting is prijzig
Als de derde generatie Hyundai i10 in 2020 op de markt komt, is hij nog maar een van de weinige overgebleven A-segmenters. Ondanks zijn compacte buitenmaten voelt de i10 vanbinnen ruim aan. Zo manoeuvreer je zorgeloos door de drukke stad, zonder al te veel in te leveren op zitruimte.
Lees het volledige Autoweek koopadviesHyundai i10 - Occasion aankoopadvies
- Occasion koopadvies
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE HYUNDAI

75-PFH-4
Hyundai i10
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.