- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check 74-XX-NN
RENAULT CLIO | 2006
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2006 en is nu 18 jaar en 5 maanden oud. In december 2007 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 88 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 190 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,7 l/100 km. De CLIO is 997 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 96 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 2.782 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 27 november 2006 |
Datum eerste registratie Nederland | 31 december 2007 |
Datum laatste tenaamstelling | 1 september 2022 |
APK melddatum | 30 augustus 2024 |
APK vervaldatum | 30 augustus 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. op bodemplaat in kofferruimte |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | K4M A8 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 65 kW / 88 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 9,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 160 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.125 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.640 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 535 kg |
Lengte | 3.986 mm |
Breedte | 1.719 mm |
Hoogte | 1.495 mm |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 185/60R15 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 190 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,2 s |
Maximum vermogen | 82 kW / 112 pk |
Maximum koppel | 151 Nm |
Draaicirkel | 10,7 m |
Kogeldruk | 56 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 288 - 1038 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Clio 1.6 16V Dynamique Comfort05 - 06BH5HAT
- Clio 1.6 16V Dynamique Luxe05 - 06BH5HAT
- Clio 1.6 16V Team Spirit05 - 06BH5HAT
- Clio 1.6 16V Initiale05 - 08BH5HAT
- Clio 1.6 16V Privilège05 - 08BH5HAT
- Clio 1.6 16V Dynamique06 - 09BH5HAT
Koopadvies
- +Breed motorisch aanbod
- +Comfort
- +Ruimer dan voorganger
- -Rijgeluiden
- -Weinig gevoel bij sturen
- -Korte zittingen
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadviesHyundai i20 vs. Renault Clio E-Tech - Vergelijkende...
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

74-XX-NN
Renault Clio
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.