Test: Suzuki Cappuccino (1995)
1Als je hem voor het eerst ziet, lijkt het wel een speelgoedauto. Maar achter het stuur voelt...
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze SUZUKI CAPPUCCINO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 1994 en is nu 30 jaar en 5 maanden oud. In februari 2000 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 64 pk benzinemotor. De SUZUKI heeft een topsnelheid van 140 km/h De CAPPUCCINO is 1.054 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 103 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | SUZUKI |
Model | CAPPUCCINO |
Kleur | rood |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Cabriolet |
Aantal deuren | 2 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 4.938 |
Datum eerste toelating | 22 december 1994 |
Datum eerste registratie Nederland | 4 februari 2000 |
Datum laatste tenaamstelling | 16 juli 2022 |
APK melddatum | 16 september 2024 |
APK vervaldatum | 16 september 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. tegen schutbord onder motorkap |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | F6A |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 657 cc |
Max. vermogen | 47 kW / 64 pk |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 1 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 700 kg |
Maximum toelaatbare massa | 895 kg |
Voorasdruk | 430 kg |
Achterasdruk | 480 kg |
Wielbasis | 2.060 mm |
Bandenmaat (origineel) | 165/65HR14 Prijzen |
Topsnelheid | 140 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | |
Maximum vermogen | 47 kW / 64 pk |
Maximum koppel | 85 Nm |
Inhoud brandstoftank | 30 l |
Segment | G |
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.