- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2002 en is nu 22 jaar en 10 maanden oud. In maart 2015 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De wielen worden aangedreven door een 75 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 170 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,8 l/100 km. De CLIO is 452 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 2.725 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 14 oktober 2002 |
Datum eerste registratie Nederland | 23 maart 2015 |
Datum laatste tenaamstelling | 11 juni 2024 |
APK melddatum | 12 april 2023 |
APK vervaldatum | 19 april 2024 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. op dwarsbalk by voorzitting |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | D4F B7 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1149 cc |
Max. vermogen | 55 kW / 75 pk |
Geluidsniveau stationair | 82 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,8 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,8 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 137 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 3 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 915 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.480 kg |
Voorasdruk | 780 kg |
Achterasdruk | 785 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.100 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 505 kg |
Lengte | 3.811 mm |
Breedte | 1.670 mm |
Hoogte | 1.437 mm |
Wielbasis | 2.470 mm |
Bandenmaat (origineel) | 175/65R14 Prijzen |
Topsnelheid | 170 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 13,0 s |
Maximum vermogen | 55 kW / 75 pk |
Maximum koppel | 105 Nm |
Draaicirkel | 10,3 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 70 kg |
Inhoud bagageruimte | 255 - 1037 l |
Inhoud brandstoftank | 50 l |
Segment | B |
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.