- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 66-SGX-1
FORD-CNG-TECHNIK FIESTA | 2011
Deze FORD-CNG-TECHNIK FIESTA is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 13 jaar en 8 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 16.496 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 92 pk lpgmotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD-CNG-TECHNIK heeft een topsnelheid van 175 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,2 l/100 km. De FIESTA is 399 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 107 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD-CNG-TECHNIK |
Model | FIESTA |
Kleur | blauw |
Brandstof | lpg |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 1.334 |
Nieuwprijs | € 16.496 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 29 september 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 29 september 2011 |
Datum laatste tenaamstelling | 10 mei 2024 |
APK melddatum | 25 september 2024 |
APK vervaldatum | 29 september 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | by bodemplaat r. voorzitting |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | RTJB |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1388 cc |
Max. vermogen | 68 kW / 92 pk |
Geluidsniveau stationair | 85 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 9,5 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,8 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 114 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 20% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.014 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.530 kg |
Voorasdruk | 850 kg |
Achterasdruk | 795 kg |
Lengte | 3.958 mm |
Breedte | 1.722 mm |
Hoogte | 1.481 mm |
Wielbasis | 2.490 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/50R15 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 175 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,2 s |
Maximum vermogen | 68 kW / 92 pk |
Maximum koppel | 125 Nm |
Draaicirkel | 10,2 m |
Kogeldruk | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 295 - 979 l |
Inhoud brandstoftank | 42 l |
Segment | B |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Breed motorisch aanbod
- +Goede bestuurderspositie
- -Ruimte
- -Onpraktisch navigatiesysteem
- -Materialen interieur
Niet alleen het praktische, compacte formaat maakt de Ford Fiesta populair. Zijn rijeigenschappen zijn misschien nog wel een belangrijkere reden voor zijn succes. De Fiesta rijdt erg leuk en dynamisch - het is dan ook een van de best sturende auto’s in het B-segment. Niet zo gek dus dat deze zesde generatie zo geliefd is.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRij-impressie Ford Fiesta Econetic
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD-CNG-TECHNIK

66-SGX-1
Ford Fiesta
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.