Deze HYUNDAI I 10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 3 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 11.000 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 77 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 164 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,0 l/100 km. De I 10 is 15 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 264 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Hoek van Holland met een kilometerstand van 110.591 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I 10 |
Kleur | blauw |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 650 |
Nieuwprijs | € 11.000 |
Datum eerste toelating | 31 maart 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 31 maart 2010 |
Datum laatste tenaamstelling | 24 juni 2025 |
APK melddatum | 21 februari 2025 |
APK vervaldatum | 31 maart 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk by voorzitting |
Aantal eigenaren | 2 |
Motorcode | G4LA |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1248 cc |
Max. vermogen | 57 kW / 77 pk |
Geluidsniveau stationair | 83 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,3 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,3 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 119 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Bijtelling | 14% |
Massa leeg | 905 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.415 kg |
Aanhangermassa geremd | 800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 450 kg |
Lengte | 3.565 mm |
Breedte | 1.595 mm |
Hoogte | 1.540 mm |
Wielbasis | 2.380 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen |
Topsnelheid | 164 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,8 s |
Maximum vermogen | 57 kW / 78 pk |
Maximum koppel | 118 Nm |
Draaicirkel | 9,5 m |
Kogeldruk | 32 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 225 - 889 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
In 2008 introduceerde Hyundai een nieuw model in het A-segment: de i10. Deze opvolger van de Hyundai Atos had grote sprongen gemaakt ten opzichte van zijn voorganger. Ondanks zijn compacte buitenmaten is hij vrij ruim vanbinnen en zijn prettige rijeigenschappen maken hem nog altijd een fijne occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.