
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 4 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 14.715 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 75 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 167 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,8 l/100 km. De CLIO is 946 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Hazerswoude-Dorp met een kilometerstand van 151.586 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CLIO |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 2 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 2.619 |
| Nieuwprijs | € 14.715 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 14 juni 2011 |
| Datum eerste registratie Nederland | 14 juni 2011 |
| Datum laatste tenaamstelling | 28 maart 2023 |
| APK melddatum | 21 juli 2022 |
| APK vervaldatum | 22 juli 2023 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | D4F D7 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1149 cc |
| Max. vermogen | 55 kW / 75 pk |
| Geluidsniveau stationair | 78 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,6 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,9 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,8 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 135 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 20% |
| Energielabel | B |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 955 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.570 kg |
| Voorasdruk | 840 kg |
| Achterasdruk | 870 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.250 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 527 kg |
| Lengte | 4.032 mm |
| Breedte | 1.719 mm |
| Hoogte | 1.495 mm |
| Wielbasis | 2.580 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 165/65R15 Prijzen |
| Topsnelheid | 167 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 13,4 s |
| Maximum vermogen | 55 kW / 75 pk |
| Maximum koppel | 105 Nm |
| Draaicirkel | 10,3 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 80 kg |
| Inhoud bagageruimte | 288 - 1038 l |
| Inhoud brandstoftank | 55 l |
| Segment | B |
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




