
Kenteken Check 57-ZGF-8
BMW 5ER REIHE | 2012
Deze BMW 5ER REIHE werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2012 en is nu 13 jaar oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 72.498 inclusief BTW en BPM. De BMW 5ER REIHE is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 258 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,0 l/100 km.
BASISKENMERKEN
| Status | geëxporteerd | 
| Classificatie | personenauto | 
| Merk | BMW | 
| Model | 5ER REIHE | 
| Kleur | blauw | 
| Brandstof | diesel | 
| Carrosserie | sedan | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | automatisch | 
| Motorrijtuigenbelasting (kwartaal) | € 572 - € 603 | 
| BPM | € 13.103 | 
| Nieuwprijs | € 72.498 | 
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
| Datum eerste toelating | 31 oktober 2012 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 31 oktober 2012 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 13 december 2016 | 
| APK melddatum | 19 september 2016 | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Plaats chassisnummer | r. motorruimte | 
| Aantal eigenaren | 2 | 
MOTOR
| Motorcode | N57D30A | 
| Aantal cilinders | 6 | 
| Cilinderinhoud | 2993 cc | 
| Max. vermogen | 190 kW / 258 pk | 
| Geluidsniveau stationair | 75 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 70 dB | 
MILIEU
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,0 l/100km | 
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,0 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,0 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Roetfilter | affabriek | 
| Emissiecode | Euro 5 | 
| Bijtelling | 25% | 
| Energielabel | B | 
MATEN & GEWICHTEN
| Massa leeg | 1.670 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 2.305 kg | 
| Voorasdruk | 1.100 kg | 
| Achterasdruk | 1.290 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg | 
| Lengte | 4.899 mm | 
| Breedte | 1.860 mm | 
| Hoogte | 1.464 mm | 
| Wielbasis | 2.970 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen | 
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
| Topsnelheid | 250 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 6,0 s | 
| Maximum vermogen | 190 kW / 258 pk | 
| Maximum koppel | 540 Nm | 
| Draaicirkel | 12,0 m | 
| Kogeldruk | 90 kg | 
| Dakbelasting | 100 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l | 
| Inhoud brandstoftank | 70 l | 
| Segment | E | 
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
 - +Comfort
 - +Breed motorisch aanbod
 
- -Relatief duur in aanschaf
 - -Hoge onderhoudskosten
 - -Problemen oude dieselmotoren
 
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies

Rij-impressie BMW ActiveHybrid 5
- Eerste rijtest
 
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW
                        Loading...
                    57-ZGF-8
BMW 5-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.







