- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 55-HHX-8
HYUNDAI I 10 | 2008
Deze HYUNDAI I 10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2008 en is nu 16 jaar en 6 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 10.160 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 77 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 164 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,0 l/100 km. De I 10 is 396 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I 10 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 1.084 |
Nieuwprijs | € 10.160 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Hyundai i10 1.1 i-Drive Cool
- 2011
- 151.128 km

Hyundai i10 1.1 i-Drive Cool | Airconditioning | Centrale Vergrendeling | Audio | Eletrische ramen voor | Afneembare Trekhaak | GEEN GARANTIE! (Vestiging - Vianen)
- 2011
- 109.985 km

Hyundai i10 1.1 i-Catcher 4-Cilinder Airco Hoge instap PDC Zuinig
- 2011
- 233.905 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 28 november 2008 |
Datum eerste registratie Nederland | 28 november 2008 |
Datum laatste tenaamstelling | 6 mei 2024 |
APK melddatum | 6 mei 2024 |
APK vervaldatum | 6 mei 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk by voorzitting |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | G4LA |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1248 cc |
Max. vermogen | 57 kW / 77 pk |
Geluidsniveau stationair | 83 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,3 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,3 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 119 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 905 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.415 kg |
Aanhangermassa geremd | 800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 450 kg |
Lengte | 3.565 mm |
Breedte | 1.595 mm |
Hoogte | 1.540 mm |
Wielbasis | 2.380 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 164 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,8 s |
Maximum vermogen | 57 kW / 78 pk |
Maximum koppel | 118 Nm |
Draaicirkel | 9,5 m |
Kogeldruk | 32 kg |
Dakbelasting | 50 kg |
Inhoud bagageruimte | 225 - 889 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
Koopadvies
- +Prettig rijgedrag
- +Ruim
- +Volwassen interieur
- -Karige basisuitrusting
- -Zijwindgevoeligheid
- -Hoge tildrempel kofferbak
In 2008 introduceerde Hyundai een nieuw model in het A-segment: de i10. Deze opvolger van de Hyundai Atos had grote sprongen gemaakt ten opzichte van zijn voorganger. Ondanks zijn compacte buitenmaten is hij vrij ruim vanbinnen en zijn prettige rijeigenschappen maken hem nog altijd een fijne occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE HYUNDAI

55-HHX-8
Hyundai i10
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.