Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 528I werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 1 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 69.017 inclusief BTW en BPM. De BMW 528I is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 258 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,6 l/100 km.
Status | geëxporteerd |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 528I |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch, 8 versnellingen |
BPM | € 13.749 |
Nieuwprijs | € 69.017 |
Datum eerste toelating | 10 juni 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 10 juni 2010 |
Datum laatste tenaamstelling | 26 december 2022 |
APK melddatum | 24 maart 2022 |
APK vervaldatum | 24 maart 2023 |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 9 |
Motorcode | N53B30A |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2996 cc |
Max. vermogen | 190 kW / 258 pk |
Geluidsniveau stationair | 78 dB |
Geluidsniveau rijdend | 74 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,4 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,0 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 178 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.001 mg/km |
Roetfilter | n.v.t. |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Energielabel | B |
Massa leeg | 1.630 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.265 kg |
Voorasdruk | 1.070 kg |
Achterasdruk | 1.270 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.899 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.464 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,7 s |
Maximum vermogen | 190 kW / 258 pk |
Maximum koppel | 310 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.