- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 51-LTR-8
RENAULT CLIO | 2010
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 1 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 20.900 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 128 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 197 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,9 l/100 km. De CLIO is 4 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 125 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Rhenoy met een kilometerstand van 175.503 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | blauw |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 4.231 |
Nieuwprijs | € 20.900 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 9 juli 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 9 juli 2010 |
Datum laatste tenaamstelling | 13 augustus 2025 |
APK melddatum | 18 december 2024 |
APK vervaldatum | 21 december 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | K4M N8 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 94 kW / 128 pk |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,9 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,6 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 160 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.115 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.630 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 535 kg |
Lengte | 4.070 mm |
Breedte | 1.719 mm |
Hoogte | 1.495 mm |
Wielbasis | 2.580 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/50R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 197 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,3 s |
Maximum vermogen | 94 kW / 128 pk |
Maximum koppel | 155 Nm |
Draaicirkel | 10,7 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 288 - 1038 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | B |
Koopadvies
- +Breed motorisch aanbod
- +Comfort
- +Ruimer dan voorganger
- -Rijgeluiden
- -Weinig gevoel bij sturen
- -Korte zittingen
De derde generatie Renault Clio maakte een enorme sprong ten opzichte van zijn voorganger. Hij was aanzienlijk groter en voelde volwassener aan. Dat consumenten op zoek waren naar ruimere auto’s binnen het B-segment wist Renault maar al te goed. Zo kwam er bij deze generatie voor het eerst ook een Clio Estate op de markt.
Lees het volledige Autoweek koopadviesRij-impressie Renault Clio RS Gordini
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE RENAULT

51-LTR-8
Renault Clio
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.