- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check 51-TGZ-9
BMW 325I | 2010
Deze BMW 325I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar oud. In januari 2012 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 72.026 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 218 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 246 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,6 l/100 km. De 325I is 10 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 25 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Ekehaar met een kilometerstand van 290.444 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 325I |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 8.003 |
Nieuwprijs | € 72.026 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 17 mei 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 27 januari 2012 |
Datum laatste tenaamstelling | 12 mei 2025 |
APK melddatum | 23 april 2024 |
APK vervaldatum | 17 juni 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N53B30A |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2996 cc |
Max. vermogen | 160 kW / 218 pk |
Geluidsniveau stationair | 79 dB |
Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,2 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 178 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.495 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.060 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.600 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 745 kg |
Lengte | 4.527 mm |
Breedte | 1.817 mm |
Hoogte | 1.418 mm |
Wielbasis | 2.760 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/45R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 246 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,3 s |
Maximum vermogen | 160 kW / 218 pk |
Maximum koppel | 270 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 460 - 1385 l |
Inhoud brandstoftank | 63 l |
Segment | D |
Koopadvies
- +Sportief rijgedrag
- +Ruim motorisch aanbod
- +Comfort
- -Beperkte ruimte achterin
- -Dure opties
- -Windgeruis bij cabrio en coupé
Sinds 2005 is de vijfde generatie BMW 3-serie op de markt. Een model dat verkrijgbaar is als sedan, touring, coupé en cabriolet. Deze 3-serie heeft een heerlijke balans tussen sportief en comfortabel rijden. En dat is ook wat het voor veel bestuurders een interessante occasion maakt.
Lees het volledige Autoweek koopadviesKlokje Rond: BMW 320i Touring (2010) - 398.546 km
- Klokje rond
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

51-TGZ-9
BMW 3-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.