- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 5-TZK-52
PEUGEOT 208 | 2014
Deze PEUGEOT 208 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 10 jaar en 11 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 18.040 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 82 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 175 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,5 l/100 km. De 208 is 118 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Hazerswoude-Dorp met een kilometerstand van 173.216 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 208 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 1.680 |
Nieuwprijs | € 18.040 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 27 juni 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | 27 juni 2014 |
Datum laatste tenaamstelling | 18 februari 2025 |
APK melddatum | 19 maart 2024 |
APK vervaldatum | 31 maart 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. schutbord |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | HM01 |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1199 cc |
Max. vermogen | 60 kW / 82 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,5 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,9 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 104 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 5% |
Energielabel | A |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 935 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.530 kg |
Voorasdruk | 900 kg |
Achterasdruk | 790 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.150 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 517 kg |
Lengte | 3.962 mm |
Breedte | 1.739 mm |
Hoogte | 1.471 mm |
Wielbasis | 2.540 mm |
Bandenmaat (origineel) | 185/65R15 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 175 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,2 s |
Maximum vermogen | 60 kW / 82 pk |
Maximum koppel | 118 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 46 kg |
Dakbelasting | 65 kg |
Inhoud bagageruimte | 285 - 1076 l |
Inhoud brandstoftank | 50 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- 208 Access 1.2 PureTech 8212 - 14BH3HAT
- 208 Active 1.2 PureTech 8212 - 15BH3HAT
- 208 Allure 1.2 PureTech 8212 - 14BH3HAT
- 208 Active 1.2 PureTech 8213 - 14BA3HAT
- 208 OXYGO 1.2 PureTech 8213 - 14BH3HAT
- 208 OXYGO 1.2 PureTech 8213 - 14BA3HAT
Koopadvies
- +Goede rijeigenschappen
- +Brandstofverbruik
- +Zitpositie
- -Technische problemen
- -Vage besturing
- -Problemen infotainment
In 2012 maakt de eerste 208 zijn intrede. De nieuwe compacte B-segmenter van Peugeot lost daarmee de 207 af. In tegenstelling tot zijn voorganger is de 208 er niet meer als cabriolet en stationwagon: je kunt alleen kiezen tussen de drie- en vijfdeurs hatchback.
Lees het volledige Autoweek koopadviesPeugeot 208 GTi (2013) - Test
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PEUGEOT

5-TZK-52
Peugeot 208
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.