
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 308 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 9 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 50.170 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 200 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 237 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,0 l/100 km. De 308 is 6 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 70 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Hoogezand met een kilometerstand van 130.032 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | PEUGEOT |
| Model | 308 |
| Kleur | wit |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Cabriolet |
| Aantal deuren | 2 |
| Aantal zitplaatsen | 4 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 9.408 |
| Nieuwprijs | € 50.170 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 8 januari 2013 |
| Datum eerste registratie Nederland | 8 januari 2013 |
| Datum laatste tenaamstelling | 23 oktober 2025 |
| APK melddatum | 18 december 2024 |
| APK vervaldatum | 8 januari 2026 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. tegen schroefveerkoker onder motorkap |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | 5F03 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1598 cc |
| Max. vermogen | 147 kW / 200 pk |
| Geluidsniveau stationair | 78 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 9,3 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,6 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,0 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 162 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 25% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.510 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.984 kg |
| Aanhangermassa geremd | 800 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.440 mm |
| Breedte | 1.817 mm |
| Hoogte | 1.427 mm |
| Wielbasis | 2.610 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/40R18 Prijzen |
| Topsnelheid | 237 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,3 s |
| Maximum vermogen | 147 kW / 200 pk |
| Maximum koppel | 270 Nm |
| Draaicirkel | 10,7 m |
| Kogeldruk | 0 kg |
| Inhoud bagageruimte | 277 - 403 l |
| Inhoud brandstoftank | 60 l |
| Segment | G |
We kennen de Peugeot 308 al sinds 2007. Hij komt dan op de markt als opvolger van de welbekende 307. Hoewel zijn ontwerp lijkt op dat van zijn voorganger, heeft de 308 wel degelijk een hoop veranderingen doorgemaakt. Zo voelt hij een stuk moderner aan en maakt hij gebruik van verschillende nieuwe technieken.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.

