
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 2 maanden oud. In januari 2015 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 28.595 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 116 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 193 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,2 l/100 km. De FOCUS is 341 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | FORD |
| Model | FOCUS |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 5.558 |
| Nieuwprijs | € 28.595 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 30 augustus 2011 |
| Datum eerste registratie Nederland | 8 januari 2015 |
| Datum laatste tenaamstelling | 25 november 2024 |
| APK melddatum | 15 januari 2024 |
| APK vervaldatum | 21 januari 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. bodemplaat |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | T1DB |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1560 cc |
| Max. vermogen | 85 kW / 116 pk |
| Geluidsniveau stationair | 71 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,1 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,7 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,2 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 109 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.55 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 20% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.267 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.900 kg |
| Voorasdruk | 975 kg |
| Achterasdruk | 975 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 680 kg |
| Lengte | 4.606 mm |
| Breedte | 1.823 mm |
| Hoogte | 1.505 mm |
| Wielbasis | 2.650 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 193 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 11,0 s |
| Maximum vermogen | 85 kW / 115 pk |
| Maximum koppel | 300 Nm |
| Draaicirkel | 11,0 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 490 - 1516 l |
| Inhoud brandstoftank | 53 l |
| Segment | C |
De Ford Focus die in 2011 op de markt kwam, was enorm veranderd ten opzichte van zijn voorganger. Hij rijdt een stuk comfortabeler dan de eerdere generaties, maar nog minstens net zo dynamisch. Dat maakt de Focus een populaire auto die je regelmatig tegenkomt op de weg en tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



