- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check 39-SK-TX
VOLKSWAGEN POLO | 2006
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2006 en is nu 19 jaar en 3 maanden oud. De wielen worden aangedreven door een 75 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 172 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,5 l/100 km. De POLO is 130 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | POLO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 3.379 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 16 februari 2006 |
Datum eerste registratie Nederland | 16 februari 2006 |
Datum laatste tenaamstelling | 14 januari 2025 |
APK melddatum | 13 februari 2024 |
APK vervaldatum | 24 februari 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | op r. schroefveerkoker onder motorkap |
Aantal eigenaren | 5 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | BKY |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1390 cc |
Max. vermogen | 55 kW / 75 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,3 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 156 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 996 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.580 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 540 kg |
Lengte | 4.012 mm |
Breedte | 1.650 mm |
Hoogte | 1.482 mm |
Wielbasis | 2.450 mm |
Bandenmaat (origineel) | 165/70R14 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 172 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,9 s |
Maximum vermogen | 55 kW / 75 pk |
Maximum koppel | 126 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 50 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 270 - 1030 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Polo 1.4 16V 75pk Trendline05 - 06BH3HAT
- Polo 1.4 16V 75pk Trendline05 - 06BH5HAT
- Polo 1.4 16V 75pk Comfortline05 - 06BH5HAT
- Polo 1.4 16V 75pk Comfortline05 - 06BH3HAT
- Polo 1.4 16V 75pk Sportline05 - 06BH3HAT
- Polo 1.4 16V 75pk Sportline05 - 06BH5HAT
- Polo 1.4 16V 75pk Turijn05 - 06BH3HAT
- Polo 1.4 16V 75pk Turijn05 - 06BH5HAT
- Polo 1.4 16V 75pk Optive06 - 06BH3HAT
- Polo 1.4 16V 75pk Optive06 - 06BH5HAT
Koopadvies
- +Comfort
- +Voelt degelijk aan
- +Ruim voor zijn segment
- -Relatief dure occasion
- -Kale basisuitvoering
- -Niet heel bijzonder
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadviesBarrelbrigade Monstertocht deel 1 - met de barrels...
- Barrelbrigade
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE VOLKSWAGEN

39-SK-TX
Volkswagen Polo
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.