- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check 39-NVH-9
BMW X1 SDRIVE 18I | 2010
Deze BMW X1 SDRIVE 18I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 14 jaar en 10 maanden oud. In november 2010 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 60.297 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 150 pk benzinemotor. De BMW heeft een topsnelheid van 202 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 8,4 l/100 km. De X1 SDRIVE 18I is 3 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 326 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Zuid-Beijerland met een kilometerstand van 111.732 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | X1 SDRIVE 18I |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 13.699 |
Nieuwprijs | € 60.297 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 25 november 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 25 november 2010 |
Datum laatste tenaamstelling | 15 oktober 2025 |
APK melddatum | 10 september 2025 |
APK vervaldatum | 10 september 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N46B20B |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 8,4 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 195 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.430 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.010 kg |
Voorasdruk | 915 kg |
Achterasdruk | 1.135 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.700 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Wielbasis | 2.760 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 202 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,7 s |
Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
Maximum koppel | 200 Nm |
Draaicirkel | 11,8 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 420 - 1350 l |
Inhoud brandstoftank | 63 l |
Segment | L |
Koopadvies
- +Goede wegligging
- +Hoge zit
- +Breed motorisch aanbod
- -Beperkte ruimte achterin
- -Distributieketting problemen
- -Interieurkwaliteit
In 2009 kwam de eerste generatie BMW X1 op de markt. Toen was dit model nog een echte cross-over: een hatchback met de karakteristieken van een SUV. Daardoor heb je wél een hogere zit, maar behoud je de wendbaarheid van een compacte auto. Zijn goede wegligging en brede aanbod aan motorisaties maken het voor veel mensen een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadviesDubbeltest Audi Q3 vs BMW X1
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

39-NVH-9
BMW X1
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.