Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 523I werd voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 14 jaar en 8 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 63.578 inclusief BTW en BPM. De BMW 523I is inmiddels geëxporteerd. De wielen worden aangedreven door een 204 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De BMW heeft een topsnelheid van 238 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,6 l/100 km.
Status | geëxporteerd |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 523I |
Kleur | bruin |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 12.704 |
Nieuwprijs | € 63.578 |
Datum eerste toelating | 4 oktober 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 4 oktober 2010 |
Datum laatste tenaamstelling | 29 maart 2022 |
APK melddatum | 13 december 2021 |
APK vervaldatum | 6 januari 2023 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 3 |
Motorcode | N53B30A |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2996 cc |
Max. vermogen | 150 kW / 204 pk |
Geluidsniveau stationair | 80 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,5 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,9 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 177 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Energielabel | B |
Massa leeg | 1.600 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.235 kg |
Voorasdruk | 1.070 kg |
Achterasdruk | 1.265 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.900 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.899 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.475 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Topsnelheid | 238 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,9 s |
Maximum vermogen | 150 kW / 204 pk |
Maximum koppel | 270 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.