
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2012 en is nu 13 jaar en 5 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 15.860 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 88 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,6 l/100 km. De CLIO is 248 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Kapelle met een kilometerstand van 125.213 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CLIO |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 0 |
| Nieuwprijs | € 15.860 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 8 mei 2012 |
| Datum eerste registratie Nederland | 8 mei 2012 |
| Datum laatste tenaamstelling | 3 maart 2025 |
| APK melddatum | 22 maart 2024 |
| APK vervaldatum | 22 maart 2025 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | K9K 67 |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1461 cc |
| Max. vermogen | 65 kW / 88 pk |
| Geluidsniveau stationair | 79 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,3 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,2 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,6 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 94 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 14% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.074 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.665 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 535 kg |
| Lengte | 4.032 mm |
| Breedte | 1.719 mm |
| Hoogte | 1.495 mm |
| Wielbasis | 2.580 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 185/65R15 Prijzen |
| Topsnelheid | 180 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 12,1 s |
| Maximum vermogen | 66 kW / 90 pk |
| Maximum koppel | 220 Nm |
| Draaicirkel | 10,6 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 80 kg |
| Inhoud bagageruimte | 300 - 1146 l |
| Inhoud brandstoftank | 45 l |
| Segment | B |
Als het gaat over de Renault Clio, denken we al gauw aan de vierde generatie van het model. Dat is logisch, want hiervan rijden nogal wat exemplaren rond. De Clio IV is geleverd van 2012 tot 2019 en is al die jaren een geliefde keuze geweest. Tegenwoordig kom je hem veel tegen tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



