
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 520I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 8 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 57.042 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 225 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,5 l/100 km. De 520I is 417 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Zevenhuizen Zh met een kilometerstand van 157.359 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 520I |
| Kleur | blauw |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 7.303 |
| Nieuwprijs | € 57.042 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 29 januari 2015 |
| Datum eerste registratie Nederland | 29 januari 2015 |
| Datum laatste tenaamstelling | 4 september 2024 |
| APK melddatum | 17 april 2024 |
| APK vervaldatum | 21 april 2025 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
| Aantal eigenaren | 3 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | N20B20B |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1997 cc |
| Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
| Geluidsniveau stationair | 79 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,9 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,2 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,5 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 152 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 25% |
| Energielabel | B |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.705 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.370 kg |
| Voorasdruk | 1.070 kg |
| Achterasdruk | 1.415 kg |
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.907 mm |
| Breedte | 1.860 mm |
| Hoogte | 1.462 mm |
| Wielbasis | 2.970 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 225 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,3 s |
| Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
| Maximum koppel | 270 Nm |
| Draaicirkel | 12,0 m |
| Kogeldruk | 90 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 560 - 1670 l |
| Inhoud brandstoftank | 70 l |
| Segment | E |
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



