
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 550I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 11 jaar en 4 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 111.332 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 449 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 8,8 l/100 km. De 550I is 2.114 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 550I |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch, 8 versnellingen |
| BPM | € 17.487 |
| Nieuwprijs | € 111.332 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 27 juni 2014 |
| Datum eerste registratie Nederland | 27 juni 2014 |
| Datum laatste tenaamstelling | 29 januari 2020 |
| APK melddatum | 26 juni 2024 |
| APK vervaldatum | 27 juni 2025 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
| Aantal eigenaren | 5 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | N63B44B |
| Aantal cilinders | 8 |
| Cilinderinhoud | 4395 cc |
| Max. vermogen | 330 kW / 449 pk |
| Geluidsniveau stationair | 81 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 12,3 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 6,9 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 8,8 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 206 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.001 mg/km |
| Roetfilter | n.v.t. |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Bijtelling | 25% |
| Energielabel | F |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.900 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.555 kg |
| Voorasdruk | 1.195 kg |
| Achterasdruk | 1.420 kg |
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.907 mm |
| Breedte | 1.860 mm |
| Hoogte | 1.462 mm |
| Wielbasis | 2.970 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 245/45R18 Prijzen |
| Topsnelheid | 250 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 4,7 s |
| Maximum vermogen | 330 kW / 450 pk |
| Maximum koppel | 650 Nm |
| Draaicirkel | 12,0 m |
| Kogeldruk | 90 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 560 - 1670 l |
| Inhoud brandstoftank | 70 l |
| Segment | E |
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



