- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 308 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 11 jaar en 10 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 27.000 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 125 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 203 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,6 l/100 km. De 308 is 2 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 38 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Drunen met een kilometerstand van 210.730 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 308 |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 4.250 |
Nieuwprijs | € 27.000 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 14 oktober 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 14 oktober 2013 |
Datum laatste tenaamstelling | 4 september 2025 |
APK melddatum | 27 september 2024 |
APK vervaldatum | 15 oktober 2025 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. v. motorruimte |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | 5F02 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 92 kW / 125 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,7 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 129 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.140 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.770 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.400 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 615 kg |
Lengte | 4.253 mm |
Breedte | 1.804 mm |
Hoogte | 1.472 mm |
Wielbasis | 2.620 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Topsnelheid | 203 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,4 s |
Maximum vermogen | 92 kW / 125 pk |
Maximum koppel | 200 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 420 - 1228 l |
Inhoud brandstoftank | 53 l |
Segment | C |
We kennen de Peugeot 308 al sinds 2007. Hij komt dan op de markt als opvolger van de welbekende 307. Hoewel zijn ontwerp lijkt op dat van zijn voorganger, heeft de 308 wel degelijk een hoop veranderingen doorgemaakt. Zo voelt hij een stuk moderner aan en maakt hij gebruik van verschillende nieuwe technieken.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.