
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW X REIHE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 10 maanden oud. In september 2012 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 52.648 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 136 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De BMW heeft een topsnelheid van 195 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,2 l/100 km. De X REIHE is 4.802 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | X REIHE |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 13.166 |
| Nieuwprijs | € 52.648 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 18 januari 2010 |
| Datum eerste registratie Nederland | 28 september 2012 |
| Datum laatste tenaamstelling | 28 september 2012 |
| APK melddatum | 15 januari 2024 |
| APK vervaldatum | 18 januari 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | by r. schroefveerkoker onder motorkap |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | N47D20C |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 100 kW / 136 pk |
| Geluidsniveau stationair | 79 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 74 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 7,9 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,2 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,2 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 165 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.53 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 25% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.715 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.265 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 720 kg |
| Lengte | 4.569 mm |
| Breedte | 1.853 mm |
| Hoogte | 1.674 mm |
| Wielbasis | 2.800 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 195 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,1 s |
| Maximum vermogen | 105 kW / 143 pk |
| Maximum koppel | 320 Nm |
| Draaicirkel | 11,8 m |
| Kogeldruk | 80 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 420 - 1350 l |
| Inhoud brandstoftank | 61 l |
| Segment | L |
In 2009 kwam de eerste generatie BMW X1 op de markt. Toen was dit model nog een echte cross-over: een hatchback met de karakteristieken van een SUV. Daardoor heb je wél een hogere zit, maar behoud je de wendbaarheid van een compacte auto. Zijn goede wegligging en brede aanbod aan motorisaties maken het voor veel mensen een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



