- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check 1-XJF-30
FORD FOCUS | 2011
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar oud. In augustus 2014 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 24.860 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 125 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 196 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,0 l/100 km. De FOCUS is 705 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 965 |
Nieuwprijs | € 24.860 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Ford Focus Wagon 1.0i EcoBoost Edition NAVI CLIMA PDC NAP
- 2013
- 213.690 km

Ford Focus Wagon 1.6 EcoBoost Trend 2e Eigenaar,Airco,Trekhaak,150pk,6 Bak,Nieuwe Apk bij Aflevering
- 2012
- 184.627 km

Ford Focus Wagon 1.6 TI-VCT Titanium,Navigatie,Stoelverwarming,Trekhaak,Airco&Cruisecontrol,Spraakbediening,16 Inch Lmv
- 2012
- 172.432 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 9 juni 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 11 augustus 2014 |
Datum laatste tenaamstelling | 3 augustus 2023 |
APK melddatum | 30 maart 2023 |
APK vervaldatum | 30 maart 2024 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. bodemplaat |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | PNDA |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1596 cc |
Max. vermogen | 92 kW / 125 pk |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,1 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,8 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.212 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.825 kg |
Voorasdruk | 915 kg |
Achterasdruk | 960 kg |
Aanhangermassa geremd | 800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 655 kg |
Lengte | 4.606 mm |
Breedte | 1.823 mm |
Hoogte | 1.505 mm |
Wielbasis | 2.650 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 196 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,1 s |
Maximum vermogen | 92 kW / 125 pk |
Maximum koppel | 159 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 490 - 1516 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus Wagon 1.6 TI-VCT 125pk Titanium11 - 12BH5STA
- Focus Wagon 1.6 TI-VCT 125pk Trend Sport11 - 11BH5STA
- Focus Wagon 1.6 TI-VCT 125pk Trend11 - 12BH5STA
- Focus Wagon 1.6 TI-VCT 125pk First Edition11 - 12BH5STA
- Focus Wagon 1.6 TI-VCT 125pk Lease Titanium11 - 12BH5STA
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Breed motorisch aanbod
- +Luxe uitrusting
- -Motorische problemen
- -Dure opties
- -Te veel knoppen
De Ford Focus die in 2011 op de markt kwam, was enorm veranderd ten opzichte van zijn voorganger. Hij rijdt een stuk comfortabeler dan de eerdere generaties, maar nog minstens net zo dynamisch. Dat maakt de Focus een populaire auto die je regelmatig tegenkomt op de weg en tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesFord Focus Wagon 1.6 TDCi – 2012 – 451.541 km - Klokje...
- Klokje rond
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

1-XJF-30
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.