
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze OPEL ASTRA SPORTS TOURER is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 11 maanden oud. In juli 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 31.525 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 140 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De OPEL heeft een topsnelheid van 198 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,8 l/100 km. De ASTRA SPORTS TOURER is 73 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 231 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Geesteren met een kilometerstand van 87.580 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | OPEL |
| Model | ASTRA SPORTS TOURER |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Mpv |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 3.458 |
| Nieuwprijs | € 31.525 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 8 januari 2013 |
| Datum eerste registratie Nederland | 15 juli 2017 |
| Datum laatste tenaamstelling | 3 oktober 2025 |
| APK melddatum | 4 augustus 2025 |
| APK vervaldatum | 4 augustus 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. voorzitting |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | A14NET |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1362 cc |
| Max. vermogen | 103 kW / 140 pk |
| Geluidsniveau stationair | 77 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 9,1 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,4 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,8 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 159 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.403 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.045 kg |
| Voorasdruk | 1.060 kg |
| Achterasdruk | 1.020 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.300 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 710 kg |
| Lengte | 4.698 mm |
| Breedte | 1.814 mm |
| Hoogte | 1.535 mm |
| Wielbasis | 2.690 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/45R18 Prijzen |
| Topsnelheid | 198 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,8 s |
| Maximum vermogen | 103 kW / 140 pk |
| Maximum koppel | 200 Nm |
| Draaicirkel | 11,5 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 500 - 1550 l |
| Inhoud brandstoftank | 56 l |
| Segment | C |
Met de Astra J zette Opel een flinke stap vooruit. Dat moest ook wel, want deze generatie van de compacte middenklasser had een grote naam hoog te houden. De Astra J zag er niet alleen moderner uit: hij groeide flink ten opzichte van zijn voorganger. Zijn fijne rijgedrag en goede zitpositie maken hem een geliefde keuze onder de autobestuurders.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



