
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 318D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 14 jaar en 10 maanden oud. In oktober 2013 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 49.609 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 143 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De BMW heeft een topsnelheid van 210 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,5 l/100 km. De 318D is 414 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 318D |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 2.173 |
| Nieuwprijs | € 49.609 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 8 december 2010 |
| Datum eerste registratie Nederland | 2 oktober 2013 |
| Datum laatste tenaamstelling | 15 september 2024 |
| APK melddatum | 3 oktober 2024 |
| APK vervaldatum | 5 oktober 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
| Aantal eigenaren | 3 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | N47D20C |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 105 kW / 143 pk |
| Geluidsniveau stationair | 75 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,4 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,0 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,5 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 120 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 25% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.465 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.030 kg |
| Voorasdruk | 940 kg |
| Achterasdruk | 1.160 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.600 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 745 kg |
| Lengte | 4.527 mm |
| Breedte | 1.817 mm |
| Hoogte | 1.418 mm |
| Wielbasis | 2.760 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/45R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 210 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,4 s |
| Maximum vermogen | 105 kW / 143 pk |
| Maximum koppel | 300 Nm |
| Draaicirkel | 11,0 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 460 - 1385 l |
| Inhoud brandstoftank | 61 l |
| Segment | D |
Sinds 2005 is de vijfde generatie BMW 3-serie op de markt. Een model dat verkrijgbaar is als sedan, touring, coupé en cabriolet. Deze 3-serie heeft een heerlijke balans tussen sportief en comfortabel rijden. En dat is ook wat het voor veel bestuurders een interessante occasion maakt.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




